POLICLINICA
+40 256 288 782
SPITAL DE ZI
+40 256 692 015

SPITALUL DE ZI PROFILAXIS

  • Autorizat de Ministerul Sanatatii
  • Contract cu Casa de Asigurari de Sanatate pentru diverse pachete de servicii medicale

Ce inseamna Spitalizare de zi?

Spitalizarea de zi reprezinta o alternativa rapida si eficienta pentru a evita internarea continua in cazurile in care sunt necesare monitorizari, analize sau tratamente specifice ale afectiunilor cronice de diverse patologii, explorari diagnostic, explorari preoperatorii, controale postoperatorii sau alte servicii medicale de diagnostic sau tratament ce nu se pot realiza in regim ambulator.

Cine poate beneficia de Spitalizare de zi?

De serviciul in regim de spitalizare de zi poate beneficia orice pacient, care vine fie cu trimitere de la medicul de famile sau medicul specialist, fie la liber!

In cazul copiilor, efectuam servicii de spitalizare de zi pentru cei cu varsta cuprinsa intre 3-18 ani.

Cat dureaza Spitalizarea de zi?

Asa cum ii spune si numele, serviciile medicale prestate unui pacient se vor derula numai "pe zi" si pot dura cateva ore, in functie de nevoile specifice, in intervalul orar 8-20, de luni pana vineri, pe baza unor programari prealabile.

IMPORTANT! Internarile de zi nu pot fi urgente (sunt internari pentru stabilire de diagnostic si efectuare tratament)!

Avantajele apelarii la Spitalizarea de zi Profilaxis

  • Economie de timp si bani pentru servicii medicale ce nu pot fi realizate in ambulator
  • Calitatea ridicata a actului medical
  • Dotari si conditii moderne de spitalizare
  • Personal profesionist si atent la fiecare detaliu ce tine de pacient

Structura Spital de zi Profilaxis

  • Unitate sanitara cu 10 paturi
  • 6 saloane cu 1 si 2 paturi, dotate cu aparatura necesara, baie proprie, TV, aer contitionat, WI-FI
  • Sala de recoltare si tratamente
  • Cabinete de consultatii
  • Zona receptie pacienti

Specialitati medicale disponibile

  • Cardiologie
  • Diabet, nutritie si boli metabolice
  • Infectioase
  • Medicina interna
  • Pediatrie (copii 3- 18 ani)

Medici

CARDIOLOGIE
Razvan MACARIE - medic specialist cardiolog

DIABET, NUTRITIE SI BOLI METABOLICE
Delia FATU - medic specialist diabet, nutritie si boli metabolice

INFECTIOASE
Emilia NICOARA - conferentiar medic primar boli infectioase
Daniela ROSCA - medic specialist boli inferctioase

MEDICINA INTERNA
Mihaela NICOLCIOIU - medic specialist medicina interna

PEDIATRIE
Melania OANA - medic specialist pediatru
Elena POP - medic primar pediatru
Manuela CHIHADE- medic primar pediatru

Criteriile de internare:

  • Internarile de zi nu pot fi tip urgenta;
  • diagnosticul nu poate fi stabilit în ambulatoriu sau necesita investigatii suplimentare;
  • tratamentul nu poate fi aplicat în conditiile asistentei medicale ambulatorii, pacientul este nedeplasabil sau necesita izolare;
  • criteriile de prioritizare a pacientilor pe lista de asteptare sunt in ordinea cronologica a adresarii acestora la receptia de internari a spitalului

Acte necesare internarii de zi

  • Bilet de trimitere pentru internare, formular tip, de la medicul de familie sau de la medicul de specialitate din unitati sanitare ambulatorii, aflate în relatii contractuale cu casele de asigurari de sanatate;
  • Carte / buletin de identitate;
  • Card national de asigurari sociale de sanatate sau document eliberat de casa de asigurari de sanatate care sa ateste calitatea de asigurat

Contact

Calea Martirilor, Nr. 1, Corp B+C, Etaj 4, Timisoara, Judet Timis
Tel/Fax: 0256-692.015
e-mail: spitalzi@profilaxis.ro
www.profilaxis.ro

Drepturile pacientului

  • Dreptul la îngrijiri medicale de cea mai înalta calitate.
  • Dreptul de a fi respectat ca persoana umana.
  • Dreptul de a fi informat asupra identitatii si statutului profesional ale furnizorilor de servicii de sanatate.
  • Dreptul de a fi informat asupra regulilor si obiceiurilor pe care trebuie sa le respecte pe durata spitalizarii.
  • Dreptul de a fi informat asupra starii sale de sanatate, a interventiilor medicale propuse, a riscurilor potentiale ale fiecarei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra neefectuarii tratamentului si nerespectarii recomandarilor medicale, precum si cu privire la date despre diagnostic si prognostic.
  • Dreptul de a decide daca mai doreste sa fie informat în cazul în care datele prezentate de catre medic i-ar cauza suferinta.
  • Dreptul de a incerca si de a obtine o alta opinie medicala în conditiile prevazute de legislatia în vigoare.
  • Dreptul de a solicita si de a primi, la externare, un rezumat scris al investigatiilor, diagnosticului, tratamentului si al îngrijirilor acordate pe perioada spitalizarii de zi.
  • Dreptul de a refuza sau de a opri o interventie medicala asumându-si, în scris, raspunderea pentru decizia sa. Consecintele refuzului sau ale opririi actelor medicale trebuie explicate pacientului.
  • Dreptul de a fi vizitati, cu conditia respectarii programului de vizita stabilit de conducerea spitalului si de fiecare sectie, în functie de specificul sau.
  • Dreptul de a li se examina si rezolva plângerile într-o maniera justa, eficienta, prompta si de a fi informati asupra rezultatului.
  • Dreptul de a nu fi supus de catre personalul medical sau nemedical din unitatile sanitare nici unei forme de presiune pentru a-l determina pe pacient sa îl reccompenseze altfel decât prevad reglementarile de plata legale.
  • Poate beneficia de sprijinul familiei, al prietenilor, de suport spiritual, material si de sfaturi pe tot parcursul ingrijirilor medicale. La solicitarea pacientului, în masura posibilitatilor, mediul de îngrijire si tratament va fi creat cât mai aproape de cel familial.
  • Toate informatiile privind starea pacientului, rezultatele investigatiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidentiale chiar si dupa decesul acestuia.
  • Pacientul nu poate fi fotografiat sau filmat într-o unitate medicala fara consimtamântul sau, cu exceptia cazurilor în care imaginile sunt necesare diagnosticului sau tratamentului si evitarii suspectarii unei culpe medicale.
  • Toate informatiile se aduc la cunostinta pacientului într-un limbaj respectuos, clar, cu minimalizarea terminologiei de specialitate.

Obligatiile pacientului

  • Sa aiba o conduita civilizata fata de personalul medical sau nemedical din unitatea sanitara.
  • Sa respecte cu strictete tratamentul si indicatiile medicului.
  • Sa prezinte furnizorilor de servicii medicale documentele justificative, care atesta calitatea de asigurat.
  • Pacientii internati sunt obligati sa poarte pe durata internarii tinuta regulamentara de spital.
  • Este interzisa circulatia pacientilor în alte sectii decât cele în care sunt internati, cu exceptia cazurilor care necesita investigatii.
  • Pacientii internati nu pot parasi unitatea sanitara în tinuta de spital, fiind interzisa circulatia pe strazi sau în parcuri în astfel de tinuta.
  • Este interzis consumul de bauturi alcoolice si fumatul în incinta spitalului.
  • Pacientii internati sunt obligati sa respecte regulamentul de ordine interioara al spitalului precum si al sectiei.
  • Pacientii sunt datori sa respecte unitatea sanitara, personalul medical si de îngrijire precum si pe ceilalti pacienti.
  • Pacientii sunt datori sa respecte ordinea si linistea, sa pastreze curatenia.
  • Sa foloseasca telefoanele mobile doar în mod silentios.
  • Nu se permite tulburarea linistii, degradarea mobilierului si bunurilor din dotarea sectiei si spitalului.
  • Este interzisa introducerea în institutie de aparatura audio-vizuala.
  • Sa se supuna masurilor de prevenire si combatere a bolilor transmisibile.
  • Sa respecte întocmai normele de igiena si sanatate publica.
  • Sa ofere informatiile solicitate si sa aplice masurile stabilite privind instituirea conditiilor pentru prevenirea îmbolnavirilor si pentru promovarea sanatatii personale si a populatiei.